The autumn leave, in red and gold

Om cirka två veckor så drar jag till Spanien, Valencia med min spanska grupp. Är så sjukt taggad för känner på mig att denna resa kommer bli hur rolig som helst. Men just nu så finns det andra viktiga saker och ta tag i innan jag börjar tänka på resan. Har även färgat min utväxt, det såg ju så hemskt ut annars! Såg ut som jag hade en svart jude mössa innan.. 
Ja..vad annars ska man säga.. Katten fick ett rejält nafs av dumma Wilma igår, blev ett väldans blodbad. Berodde på en stackars ynka ostbåge som de båda krigades om. Nu skall jag fortsätta arbeta hårt med alla mina läxor och bara njuta av den härliga årstiden då alla vackra löv flyger in i ens ansikte. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0