Du är som ett farligt lockbete

Godafton i stugan min fina blogg. Jag börjar mer och mer bli sugen på att byta till devote, varför vet jag inte! 
Annars så rullar livet på, har varit på teater med klassen ikväll, hur mysigt som helst! Sedan har vi haft olika teman i skolan där man ska klä ut sig till just det temat som är varje dag. Idag var det t.ex cocktail-party och då passade jag på att sätta på mig en liten snygg svart klänning tillsammans med grå kort kavaj. Enkelt men snyggt! Imorgon är temat "Disney" och jag vet redan många som ska klä ut sig till olika typer av disney-karaktärer. Ska bli riktigt kul att se. Jag själv har dock inte hunnit med att hitta några exakta kläder till det så jag skippar nog det denna gång. Annars så skulle jag gärna vara min favvo; Nalle Puh 
 


Kommentarer
Kristina L

Snyyyyggg kvinna!!!

2012-11-08 @ 21:36:42
URL: http://pprobably.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0