Har hört om en tjej - Magnus Uggla

Hejjhopp gummisnoppp, sitter här och lyssnar på Magnus Uggla. standard?
Tänkte berätta lite om helgens bravader och skvalleeer.
 
I fredags var jag först på lyktvandringen som låg vid kvarnfallet, hur sjukt fint som helst var det! Jag säger bara, ni missade något helt magnifikt. Sedan bärde det av mot en fest i Luthagen med Eve & Tova. skoojjsii!
 
I lördags käkade jag & mamma på Ikea hihi och sedan bara hade en myskväll framför tv:n med lite snacks, somnade i soffan..som vanligt..
Nu söndag, har jag vart på kusines hockeymatch som spelades mot Djurgården. Tyvärr fick stackarn åka in till sjukhuset..tufft och spela hockey ibland!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0