Stars can´t shines without darkness

Idag mår jag fan bra. Allt är på topp. Körde vår egna lilla "intensiv" pass på gymmet tillsammans med Moa imorse. Oh jäklar vad det känns i rumpan & magen nu alltså! Knepet är alltså en mer avancerad "Kissande hunden" och plankan flera gånger på rakan, i ca 45 sek. Trotsar mitt tänkande och går med i ideal-strömmen ändå och tänker annorlunda, beach 2013 here we go.
Duktiga Emil har även stämt min gitarr så nu kan jag äntligen truddelutta vackert och hujedamej. Det lät kaoz innan så det var därför jag blev lite ledsen och ville bara gräva ner mig när jag spelade. Men nu är jag glad! Ja tjihoo, carambaaaa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0