Konsten att lyckas är mitt mål

Just nu röjer Nemo mitt rum genom att lukta och leka på varenda sak jag har i mitt rum och ibland så kommer han fram till mig och ger mig en liten våt puss. Han är gullig han. Fram tills han går på tangentbordet och gör så att jag inte vet hur jag ska ta bort "helskärm" som jag får fram. Busfrö! 
Jag tänker också även på hur jag vill lyckas med mitt liv, genom att intressera mig för saker igen som jag gjorde förut men bara lade undan åt sidan, av någon konstig anledning. Det är nog viktigt och försöka sig på saker det man inte kan, men kanske till slut lyckas med och blir framgångsrik på. Det är mitt mål helt enkelt. 
Så idag ska jag ta fram delar av mina skisser av en klänning som jag har påbörjat med, städa hemma hos morfar för att få lite pengar, försöka hitta jobb (skicka cv osv), spela lite gitarr & piano, plugga, möjligtvis ut och fota kanske om det blir bättre väder, och till slut träffa några vänner mot kvällen. Låter som en bra dag idag helt enkelt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0