Kan jag få se dina kånkelbär?

Denna helg började redan i torsdags. Vilket känns helt underbart! Jag, natta & johannie började dagen med att skaka av oss våra rumpor (bokstavligt) på torsdagens träning, och sedan for jag iväg mot denna såkallade ökända byn Vattholma där några vänner väntade på mig. Skojjsidojjsiii och myzigt.
Fredagens planer gick ut på att vara kulturell och se blod från teaterscenen (Dracula) och sedan träffa mina fina vänner och förtära alkohol på en fiesta in da city.
Och sedan så kommer vi till lördagen där vi står idag. Med en räka i munnen skall jag allt berätta. 
Det började med att vakna bakis, åt yoghurt och en macka med skinka och smör. OKEEEJ what ever....Ute i spöregnet och fotat min modell, ja ni kan få boka mig om ni vill också, och sedan börjat packa i massooor till resan. Í´m so exciteeeeed! Har även gjort ett fint collage till min spanska familj där jag ska berätta vad vi svennar egentligen är för slags varelser:

 Till en skala från 1-10, visst är jag duktig?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0