Once upon a time

Nu har jag planerat min födelsedag så mycket som möjligt. Dock finns det fortfarande några småfix som måste förberedas, men än så länge så känner jag mig väldigt nöjd faktiskt. Tänka sig att när man var bara ett litet barn och skulle fylla år så var det ens föräldrar som fixade allt det dära praktiska men att man själv fick välja vad man ville ha. Lekar, korv m. bröd, fiskedamm, bullar och mängder med presenter är vad man kommer ihåg sen barndomen. Ack ack ack, fina minnen det där. MEEEN, ska börja skriva en fairytale nu. Då gäller det ju att ha lite fantasi, vilket kommer att bli superenkelt känner jag redan nu! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0