250 kg kärlek

Ojj, jag har blivit en riktig boklus. Men jag tänkte, om flera stycken är sådana såkallade bokluser, ska man inte kalla dem för boklöss då? Hur fräscht låter inte det liksom...Men iallafall, så har jag blivit helt besatt av denna bok, kan läsa flera kaptiel per dag just för att den är så bra. Och det kan jag säga att de händer sällan. Iallafall inte böcker som är på engelska!
Min framtidsplan är att resa runt världen och leva ett liv genom att skaffa jobb och massa andra nödvändigheter som behövs när man är i ett främmande land. Och då måste man ju kunna prata engelska.


Var även och övningskörde idag. Gick BETYDLIGT mycke bättre denna gång. Åååh jag vill skaffa bil. Det är så roligt att köra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0