Men man får aldrig ta någon annans nycklar

Sitter med tre dokument på skrivbordet. Den första är halvklar, den andra är mer än hälften klar och den sista är helt blank. På lördag sitter jag även på ett plan och har förhoppningsvis ingen ångest över alla dessa läxor och prov. Det ska bli skönt och få komma iväg till ett varmare land. Dock känner jag mig så bortskämd eftersom jag redan har varit utomlands och nu ska jag helt plötsligt göra det igen. På tal om Kroatien som jag ska till om några veckor Också...Men vad ska man egentligen göra? Jo, njuta för fasiken.

Igår styrde jag även på loftet och körde filmkväll med tio st ihopressade vänner i en soffa och på madrasser. Tyckte att det behövdes lite mys och pys! Dock så var det inte så mysigt efteråt när man skulle städa upp den äckliga påskmusten som sprutades ner på golvet igår, som hade blivit helt kladdig idag. Men jag gillar att städa när det verkligen behövs så jag körde en stor städning.
Vääärt!
Idag har jag även hunnit med att fotografera lite. Gud så glad man blir när bilderna får en sån fin skärpa och fokus som denna, för en gång skull lite stolt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0