Men jag vet väl ingenting

Åh, mamma kommer in i vardagsrummet och var sugen på två stycken Ahlgrens bilar som låg så fint på bordet. Hon sträckte fram handen men jag sade "Stopp! Dem där har jag stoppat i näsan." Oh, ack hon började att gorma av förtjusning.. eller inte. Hon for iväg därifrån fort. Medans lille jag bad till gud om förlåtelse om att jag hade ljugit och tog dom stackars ensamma bilarna själv. Vilken buse jag är! Buskorv, BUSFIA. Det är roligt att busa. Ibland får man det. Faktist.

Instead of "lol" try, "lsimhbiwfefmtalol"...
Laughing silently in my head because it wasn't funny enough for me to actually laugh out loud.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0