"En del har undrat varför jag ständigt tar av mig glasögonen. Det är för att slippa se er"..- Göran Persson

Göran Persson var en klok man, men ändå inte.
Min klass var nämligen på riksdagsbesök i den stora staden såkallad Stockholm och lärde oss väldigt mycket. B.la att det finns många kändisar som man kan se där och om man inte gör det så är det vissa personer som vill likna dom, hur man äter god mat från Tacobar, lära sig dem nya modetrenderna i vår (mycket färgglatt!) & att det finns tiggare i varje gatuhörn. Mycket intressant dag!



Tyckte att Kristina skulle hålla i trollets näsa, men nääh hon ville bara pilla på den.. Haha söt!


Kommentarer
Kristina L

HHAHAHHAHAHAHA omg jag dör över sista bilden, "men hon ville bara pilla i den! :D <3

2012-03-22 @ 20:45:14
URL: http://spinnin.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0