Me gusta latino

Godafton i stugan. Sitter här med en mätt mage från Cupido-salladen och drömmer mig bort medan en portugisisk låt dunkar för fullt i mina Logitech-högtalare. Det är något med utländska låtar som jag alltid fastnar för.
I helgen har jag iallafall hunnit med att träffa favvisen Caroline, där vi bara mös med massa prat och skit och slutligen åkte in till stan. Hamnade till slut hemma hos kolan i hans lägenhet och sedan tillbaka till Carolines lilla krypin, grymt kul var det iallafall! Sedan var det tänkt att jag skulle hem till Tova och fira henne med alla tjejer men mådde helt enkelt för dåligt för det så skippade det denna gång. Träffade även Alva i söndags och bara tog det lugnt med vattenpipa osv. Michelle kom även förbi en stund till Vattholma och vi hade det bara allmänt trevligt!

Imorgon är det även skolavslutning, känns jätte konstigt. Just för att det har gått så fort i skolan, ett helt jäkla år med massa plugg och allt annat som man har kämpat sig igenom! Helt sjukt..






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0