Kan jag få blåsa din visselpipa älskling?

Tog som sagt en tripp till Turkiet med bästa Alva och hennes familj för några veckor sen där vi solade,badade och bara hade det för jäkla roligt i en vecka. Saknar stället och allt redan. Bilder därifrån kommer senare!
När jag kom hem sen så var det dags för Skrapan/Katte-kampen som höll på hela dagen, och guess what? Jo vi katter vann! WIHOOO




Under dem senaste dagarna har jag även varit....
På min grannes och min kusins dansuppvisning på Regina, de var hur duktiga som helst!


I min vackra skola på en fredagskväll med några tjejer från klassen för att titta på manskören. Ack så fint det lät


Träffat Alva, Leo och öhrn och det slutade med att jag fick lite knullrufs i håret sedan när jag skulle hem..Firade även mamsen på resturang <3 Det blev lite för mycket av det goda..



Träffat mina favorit-tjejer och hade det mys med spel och snacks.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0