Vodka - the water of life

Hejhopp! Idag är jag glad, och jag känner mig på topp. Även igår var jag också väldigt glad. Jag var förbi församlingsgården och kikade in bland allt folk som var på UG, vi fick en gratis kexchoklad hihi! Sedan for jag till centrum där jag mötte Fabian och Erik och tog en liten promenix med dom och bara pratade om allt möjligt. Idag så var det bara hem och fixa sig sedan åkte jag till Grand där det var lite musik som spelade, jag gillade det!

Här får ni en karta till grand, ifall att om ni vill gå på drogfritt discopartaj med p12or...eller jag vet inte hihih

btw..så vill jag ha sommar snart. Peace & love och Kroatien. Sommaren är bokad till 100 %!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0