Skjorta,kavaj och BLÅA byxor



Ja precis, de knallblåa byxorna till höger har jag köpt idag, just för att jag älskar den färgen just nu. När jag såg de rosa byxorna så tänkte jag "Men usch, vilken färg.." men skulle inte förvåna mig om jag skulle köpa de till våren, vem vet liksom. Man måste pröva på lite nya grejer!! Annars är man feg :> NEJDÅ. inte alls.
Jag var även väldigt snål idag, varför var jag det? Jo för att jag dansade gratis idag. Disco nivå 5 med Julia.E t.o.m! Jag gillade det, jag fick en sån energi i kroppen då musiken skruvades upp och det kändes som att jag verkligen gav allt. Efter ett tag så kändes det som att jag skuttade lite som en kanin. Jag började även att diskutera detta skuttande för Kristina via telefonen. Hon skrattade :( och helt plötsligt så lyder hennes fråga "Jessica, vad är det för skillnad mellan en kanin och groda när de skuttar?" Haha älskar våra konversationer då vi kan prata om allt. Och då menar jag verkligen allt underligt som finns på denna jord. Så underbart. Och ni ba: kbry.

Tillbaka till den underliga frågan som Kristina ställde, är det någon som vet?


Jag ville även säga att taizékorset är väldigt fin. Funderar på att kanske tatuera den i nacken.



Kommentarer
Kristina

HAHAHHAHAHA alltså jessica vi är så jävla smarta :D <3

2012-01-27 @ 07:34:36
URL: http://spinnin.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0