Vi var som pusselbitar som passade ihop så bra, jag visste bara inte att du var en sån pusselbit som hade flera sidor.

Jag fick tillbaka min kärleksdikt från min svenska lärare idag. Hon tyckte att den var jätte bra så jag blev glad för den betyde väldigt mycket för mig. Även idag gick jag ut på en promenad i det härliga solvädret och massa funderingar kom upp i huvudet på mig. Helt plötsligt så kom jag på massa dikter?! Haha. Ska bara skriva ner dem på ett papper sen ska jag nog skriva ihop en egen pianolåt. Praktist.


Jag älskar våren och svensk musik, japp. Även Thomas Di Leva.


Kommentarer
Kristina L

åh va vackert och filosofiskt :D <3

2012-02-29 @ 15:03:17
URL: http://spinnin.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0