Jag bad till Gud att hans son ska öppna din käft så att du ska börja tala.

Som jag skrev i tidigare inlägget så skulle jag till Orsa, där jag bara kunde ta på mig skidorna och bara njuta och koppla av från allt. Men inte blev det så. Så detta lov blev att jag tog fram spritflaskan istället och kopplade av på ett annat sätt med mina nära och kära. Även mysiga övernattningar ,turer in till stan och turbulenta snubblingar på den hala isen har ingått. Ärligt talat så vet jag inte vad jag skulle göra utan mina vänner.


Lekte vuxna och tog en ordentlig kinabuffé där mycke snack och skratt ingick.

Träffade mina favorit-tjejer för att fira Caroline som har blivit 1år äldre. Världens godaste mat och ur söta cupcakes!

Gick och såg Chronicle gratis på storbild med ett skönt gäng från församlingsgården.



Övernattningsmys hos Kristina där vi slickade smet och kopplade av med en klassiker "Bridget Jones Dagbok"


Träffade min diamant och spenderade kvällen där.
"My bestfriend is the only person who never gets tired of listening to my own pointless dramas over and over again"



Festligheter ute på vischan hos Sara


Och även i en lada där jag fick lära mig att hästar kan faktist ligga och sova. Mycket trevligt!
Ögon kan aldrig ljuga, de kan bara se sanningen så förneka inte det när jag själv såg.


Biomys med Emil, David och Cecilia. Mycke skratt.


Avslutade lovets slut på ett väldigt bra vis. Det började med jazzhäng i Gränby till fullt hus i Nåntuna.
Och ändå har jag inte hunnit med allt som skulle vara planerat. Till er små filurer som känner er träffade så tar vi det nästa lov eller när som helst! Puss



Kommentarer
Ellinor

Gullig blogg jag hitta då:)

2012-02-26 @ 21:34:06
URL: http://elligustavssmon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0