När vi dansar tillsammans så stannar hela världen runtomkring oss och det ända som hörs är våra steg som går i takt till musiken.

Väldigt poetiskt må jag säga! 
Åter till verkligheten. Mitt schema idag har bestått av massa tråkigheter där begravningen ingår, usch verkligen hemskt. Kan erkänna att jag blev väldigt känslosam och började grina massvis. Men det får man göra på begravningar. 

Kan även passa på och säga att jag har prövat på dansen Fuego på Friskis&Svettis, riktigt värt och göra om man gillar att vicka på rumpan väldigt mycket. Vilket jag älskar. Hittade även en passande låt på Spotify som passade in till denna dans, och även till mitt pluggarbete! Har ju spanska prov på fredag så tyckte det passade bra eftersom låten är inte på spanska kom jag på...utan på portugisiska. Språket låter ju så lika! Men man får verkligen sommarfeelings av denna låt. Njut och tänk att du ligger på en vit playa med en drink i handen medans du spanar i heta boys som surfar i det knallblåa havet. Utomlands då såklart, inte har vi sånt här i bittra Sverige. 


Jag tyckte denna kille var lite charmig på något vis, eller så blev jag bara imponerad av språket.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0