Glad alla ♥ dag!

Spenderade alla ♥ dag med världens bästa, körde lite så där romantiskt på Storken med cheese, pommesfrites, cheddardipp,kaffe och mycket prat. Det är så skönt när man förstår varandra.

Bara för att det är kärlekens dag idag så skrev vi alla en varsin kärleksdikt på svenskan, såhär lyder min som jag skrev ihop lite snabbt:

Tankarna i mitt huvud lämnar jag kvar på land,
det enda jag vill är att segla iväg med dig.
På det stillaste vattnet i nordöst,
där inga röster kan höras.
Tar ut mitt hjärta och lägger i din hand,
nu är jag inte längre rädd.


Kysser dig ömt och viskar i ditt öra,
vill inte att vågorna ska få höra.
Varje stund med dig ska vara speciell,
i en tid som ingen annan har fått ha.
Låt oss bara segla iväg.


Alla hjärtans dag kan även gå ut på att få ett sårat hjärta som vissa älskar att få förstöra.



Kommentarer
Lina

Ja hon vill verkligen att du ska må dåligt! Omoget

2012-02-15 @ 02:32:12
Anonym

ja eller hur vad håller hon på med liksom..men jessica du är stark och har oss, skit i henne <3

2012-02-15 @ 08:50:17
Anonym

sjukt fin dikt!!!!

2012-02-15 @ 18:25:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0