Vad jag önskar mig i julklapp..

Julen är ju snart här och jag har ännu inte önskat mig någon julklapp. Vad ska man önska sig i julklapp egentligen? Man har ju fått allt man har velat sen förra året..möjligtvis trisslotter skulle vara ganska intressant att pröva på. Dock så skulle jag börja känna mig som en tant som är redo att pensionera sig då..är ju bara 16 år och "fjortis" som min far kallar mig. Jag tror han har kommit in i klimakteriet.

Det är första advent idag också och alla klagar på att snön inte har kommit än. Jag håller med dem till viss del, att man inte får någon julkänsla än...men jag lovar, snön kommer komma snart, det tar bara lite tid. Samma sak är det med när man har förlorat någon vän. Det tar tid att få samma kontakt som man hade med den sen förr, men det kommer till slut att fungera. Bara om man vill och hoppas på det.

Har även fixat till i mitt rum med lite ljusstakar och annat julpynt. Det blev ganska bra!
Som min far sa "- Tänk på att staken ska bara vara uppe i två månader, sen åker den ner"
Haha lite roligt var det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0