Jag minns allt som vi gjort


försöker ta bort på allt som du ser
men jag kommer aldrig glömma det jag har
för allt som vi har gjort, finns kvar
i en tid som ingen har

saker förändras, liksom du
men jag trodde inte du var någon annan nu
du låtsas som du aldrig varit min vän,
så håll allt vi har gjort nyss, aldrig har hänt
men jag minns , allt som vi gjort

ta med dina saker och stick här igen
går ut genom dörren som nyss var ditt hem
men jag minns allt som vi gjort

går ut mitt i natten och tänker på allt
går fem kilometer fastän det var kallt
för jag minns allt som vi gjort
ja, jag minns
allt som vi gjort, jag minns
men du glömmer så fort


Grymt bra låt Fabian!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0