Jag kan inte se dig på denna väg, för du har tagit en annan väg

Jag vill säga så mycket till dig, men jag törs inte. Eller rättare sagt, jag kan inte. Det kanske låter löjligt, men du är speciell för mig. Hur mycket jag än vrider och vänder fastän det gör ont så måste jag säga till mig själv att det inte finns någon annan som är som du. Vi kollar på varann och ler, utan någon anledning. Vi bara ler. Mitt hjärta dunkar galet så det hörs i hela kroppen fastän du sa dem hårda orden till mig. Vi som har känt varandra så länge, hur kunde du säga något sånt helt plötsligt. Jag blundar och ler för mig själv, just för att det inte finns någon som du.



Kommentarer
Kristina

<3

2011-12-23 @ 18:23:57
URL: http://spinnin.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0