I denna blåsiga och fina dag

så träffade jag filuren Alva! Vi tog en liten tripp till Ö&B, gränby och sedan till stan, vilken underbar dag. Snart ska jag iväg till henne igen och bara chillerilla, alltid lika roligt. Blir nog att färga håret på henne också, hon kan ju inte gå runt gråhårig!!
Efter Kristinas fundering som slog över till mig, frågade jag även Alva om detta. "Vilken frilla ska man ha när man blir tant? Man kan ju inte gå runt med page!!" Jag kör nog på alvas idé, långt hår får det bli.





korthåriga tanter

Peace ♥



Kommentarer
Kristina

HAHAHAHA ALLTSÅ MINA FUNDERINGAR!!! :D

2012-01-03 @ 15:33:26
URL: http://spinnin.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0