give me toe-st!

sista dagen på praon, deprimerad..kommer sakna vaktmästaren Gandalf. fast ganska skönt ändå, har saknat skolan? haha knasbrud ;s
aja idag har jag iaf varit på friskis & svettis me syrran min, körde fan intensivpass, haha jobbigt vare ju såklart eftersom de va första gången. men flera gånger kommer de bli senare me alvis och tovis isf tror jag. men iaf, innan jag skulle duschiliduscha  tuta pappa utanför me bilen me schteekarglasögon tillsamans me doogen wilma som satt bredvid och hade likadana solglasögon. haha skön doogggie! pussii
ikväll blir de chillkväll , känner att jag behöver de me mysigt folk.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0