dancing

igår var jag taggad som tusan på att dansa disco , man blir så glad av det och så är det såklart riktigt kul! idag träffade jag alva och tove och drog ner på stan innan dansen började. Ragga lektionen bestod av en halvtimmes crumping med en lite småfet kille, lite coool sådär! Andra halvtimme körde vi ragga/dancehall med en riktig svart raggartjej, hon var grymt bra! Dansläraren som vi hade innan pratade engelska och jag var ju tvungen och översätta allt hon sa till alva, så hon var ju ingen vidare..
Juste, fick även med mig hem två färgglada nagellack från cubus, haha alltid något.




från dirty dancing 2 som är värd att se!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0