I´d just wanna go out and slide with my longboard, if I had one

Tuggar melontuggummi och känner hur smaken försvinner mer och mer. Hatar sånt, dels för att man får en sån huvudvärk i slutet. Annars så skulle man vilja svälja hela tuggummit när smaken är som godast. Men det går ju inte. Ååh melon. Det är min favorit. Synd bara att de flesta tuggummin har så mycket socker i sig, då kommer mina tänder att plågas och börja skrika. GAAAH. Sen skriker dom så mycket att dem börjar att ta livet av sig och helt plötsligt så har jag blivit tandlös. Och då har jag inget kvar att borsta i munnen. Möjligtvis tungan. Åh ack min härliga livlösa fantasi ♥ 
Har förresten blivit beroende av ett roligt frågesport-spel på Facebook. Oxieeeee heter det fast inte med så många e:n, kul att driva med folk ibland och leka retard men ändå nyttigt för man lär sig otroligt mycket! Fantastiskt att jag ens kunde nämna något bra med Facebook iallafall.

Så charmig :')


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0