Vad har jag som inte du har? jo riktiga vänner.

Sitter här och ägnar min onödiga tid åt att tänka hur människor egentligen kan vara så elaka mot varandra. Exempelvis genom att lägga sig i andras liv genom att peka ut deras misstag och fel som de har gjort genom en längre tid tillbaks och sprida massa skitsnack som inte ens är sant. Det är så jävla patetiskt. Varför inte börja och ta tag i sina egna problem genom att börja bete sig som en riktig människa, som man egentligen bör vara. Jag blir så ledsen av det. Visst, man kanske gjorde ett misstag förut, ALLA gör vi misstag! Ingen är perfekt och ingen kommer att någonsin att bli det. Huvudsaken är att man lär sig av det och går vidare. Men ingen ska behöva älta det om och om igen. Så onödigt med tid. Samma sak som att säga att den människan själv inte har något liv än att hacka på andra och försöka HITTA fel hos andra . Sorgligt men sant att såna personer finns. När man väl försöker så blir allt bara fel. Förlåt.

Är bara så himla glad över att ha riktiga och ärliga vänner.
 Molly Sandén – Why am I Crying
P.s var bara tvungen att skriva av mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0