Ompalompa

 
Denna morgon har jag bara bläddrat igenom en tjejs blogg och verkligen blivit inspirerad om att man bara ska vara sig själv. http://hanapee.com så därför skrev jag en hel A4 om hur jag var som person, som jag tänkte publicera, som jag tog bort. HA! Jag kom fram till att det var flera positiva saker som övervägde negativa. Helt otroligt, nästan så att man vill skriva "Mission completed" (Och så gjorde jag det, hihi busfrö) ÄH YOLO. Men jag menar, jag kommer ju alltid att vara Jessica, den dära tjejen som har som mål att bli sjuksköterska och ta hand om barn, människor, djur, måsar, skalbaggar och massa andra konstiga varelser som lever på denna rundformade planet. (som att barn och människor är inte samma sak samt skalbaggar & djur???), skämma bort människor dem man älskar och ge dem en stor sliskig puss bara för att de har en sån stor betydelse i mitt liv. Jag kommer aldrig någonsin vara någon annan, nej tyvärr! 

Jag med min bedårande Maggie-tröja som man knappt ser hihi va kult.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0