Fighting for thoose dreams

Sitter här vid mitt köksbord och pluggar Spanska, intressant va? Har ett prov i det ämnet imorgon samt på fredag, jihoo! Åh jag blir alltid så himla nervös när man får öppna första sidan och kolla igenom frågorna. Precis som att man har glömt bort alltihop det man har lärt och pluggat in sig under hela terminen. Men man måste vara positiv, man får inte låta det negativa ta över ens tankar för då blir det aldrig som man hade tänkt sig. 
Idag har jag även varit filosofisk och funderat alla dessa saker som jag måste göra i mitt liv. Igen. Idag kom jag t.ex. på att jag ville bli någon slags journalist ute i världen, eller bli modell i typ New York och släppa ut en succébok. Ååh mina fina drömmar. Jag hoppas hoppas verkligen att det blir av. Hihi. 
Nej nu måste jag fortsätta med mitt pluggandet, det hänger ju trots allt på min framtid! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0