Te quiero

Hola amigos! 
Sitter här och försöker trycka i mig lite vitchoklad, varför vet jag inte. Har liksom fått och käkat hur mycket mat som helst i Spanien, så varför inte äta lite mer liksom nu när man har börjat rullat som en liten köttbulle. Är hur trött som helst efter el viaje de Espana men försöker åtminstonde hålla upp mina ögon så att jag orkar plugga lite. Och äta min choklad. Nej, imorgon är det ny dag, och då skall jag sluta äta sådant äckelsockermatsomjagälskar och börja träna. Man blir så mycket piggare av det och dessutom så orkar man mycket mera nu när det i höst och myz. Älskar denna månad, kolla bara alla dessa färger! 

Bilder i plural kommer som småningom från Spanien.
Hasta la vista mientras que baby 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0