Smile, it´s your best accessory



Hejheeej! Här sitter lilla jag och ler åt ingenting, kanske ler åt livet? Ler åt just dig? Eller åt mig? HAHAH det skulle ju inte förvånas..*host* Neejmen varför jag valde just denna citat plus text var för att jag blir så ledsen i hjärtat när jag ser andra må dåligt, då det verkligen syns! Mitt hjärta gråter då. Såå mitt tips från coachen är att le. Le åt dina nära och kära. Le åt en främling mitt på stan. Le åt den dära sura tanten med hunden som alltid går sina vardagliga promenader på gatan och klagar över allt och alla. Le för att du har precis har gjort något bra. Och allra viktigaste, le för att du är du. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0