La asignación completa


Bilderna är tagna från facebook.

Har haft en hur fin och underbar vecka i Spanien med min spanskagrupp och alla andra spanjorer. Alla var så trevliga och snälla, och jag hade säkert ett gott leende på läpparna varje dag. Som t.ex. när det var min födelsedag. Alla sjöng för mig på svenska, engelska och spanska i bussen när vi var på väg till en mysig stad och sedan bjöd min spanska familj på urgod mat,brinnande tårta, fina presenter och en födelsedagssång på gitarren. Och massa pussar och kramar förstås. Åååh! Längtar även tillbaks när det gäller värmen på kvällarna och all den spontanitet som då inte finns i detta kalla land. Det är ju inte direkt så att man kan heja eller börja prata med vem som helst här som man kunde göra i Spanien. Funderar starkt på att flytta tillbaka dit eller bara bosätta där i något år och tjäna ihop någon slant. Förhoppningsvis nog med min amiga loca Sarah. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0