Jag får panik, allting har stannat upp.

Jag hatar människor som aldrig kan inse att de har gjort något fel. Att de faktist sårar en person. Mår liksom dåligt över såna saker. Och så får man ta all skit ändå även fast man inte har gjort något fel. Bara för att den personen inte törs. För att den är feg. Åh vad jag hatar sånt. Ångest. Jag hatar ibland hela världen.Varför kan man bara inte få vara sig själv. Varför förändras människor till något negativt. Som du. Som älskar att reta. Jag undrar, mår du dåligt själv? Hemskt hur världen är idag. Hemskt att jag har skrivit massa negativt också. Och i punktform också. Typ. Hemskt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0