I don´t stop when I´m tired, I stop when I´m done

 Bra citat av någon namnlös boxare. EN TUFFING SÅ ATT SÄGA. Jag beundrar dem personer som verkligen kan smälla till andra verkliga varelser, som t.ex. människor, på käften, riktigt hårt. Så att de börjar sippra ut ett dussin blod och till sist dör. Ååh jessica, du kollar allt för mycket på 18 års bad-ass filmer. Not good. 
Antagligen för att jag är en sådan som hatar våld, hat & otrevligheter mot andra människor. Jag menar, vad är egentligen meningen och bete sig som ett svin medans man kan ÄLSKA?! (Halleluhja, älska,glömma & förlåta, det är livets gåta. prisaa guuud amen) Lalalaaa..Men såklart, alla är olika. 
 
Apropå dödande och hujjedamej så vart jag sugen på att spela COD. Tjiing!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0