PUSSAS

Ojj, har övningskört med pappsen nyss. Det gick väl..sådär (?) Fick grymt mycke kärringstopp i början men sen så började det att mjukna mer och mer. Var hur roligt som helst ändå! Ville bara gasa mer och mer..
Har dock inte hänt så mycke idag förutom att Kärleksakuten kom till våran skola och informerade oss mera om sex och samlevnad. Intressant. Kondomer fick vi också. Intressant.
I helgen hade jag även en riktig mys-helg, träffade åke och tog en chill kväll med snack och film och sen var jag även i hålan såkallad Vholma där man fick träffa gamla tovvsan och majsan m.fl. och mös med vp och film. Lugn men ändå hur kanonig helg som helst! Älskar mitt ordförådd. Om jag inte heller kommer på något ord så brukar jag oftast använda händerna genom att förklara saker och ting.

Måste ju bara visa min lilla goa choklad-bit som jag fick av en vän för några dagar sen när jag satt i korridoren. Vad säger man? PUSS!  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0