För innerst inne vet dom att dom har fel och du är underbar

Helgens trevligheter spenderade inne i Globen med massa härliga människor där vi väntade ivrigt på att lyssna på Avicii. Jag gillade stämningen när det var helt proppfullt med människor som dansade tätt intill varandra. Mycke svett blev det ju förstås! Därför blev jag väldigt förvånad när man fick höra en besviken tjej till sina tjejkompisar "Åh vad är det som luktar? Det luktar jätteäckligt, USCH är det svett?!" lilla kvinna, vad gjorde du där egentligen..
Sedan när vi for hem så fick vi höra att det hade skett en olycka där. Tråkigt nog så hade en läktare ramlat ner och flera människor skadade sig rejält. Usch..mina tankar går till er. 
Sedan var ju jag även på MusikDirekt med Hanna & company för att lyssna när Fabian och hans band lirade, grymt duktiga var dom. De var helt klart värda att gå vidare, men inte gjorde dom det.. synd :(
Nu ska jag gå till klassrådet och diskutera pengar, farväl!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0