Dessa dystra dagar

När man bara tänker på döden. Alla nära som har gått bort ifrån en, det går så fort. Min moster, mormor och nu min syssling. Det svåraste är nog att man vet att de aldrig kommer komma tillbaka, hur mycket man än vill det.
Jag undrar också ibland hur nära-döden upplevelsen är, om det är ett slags ljus man ska nå när man befinner sig i en vit tunnel. Jag undrar också ibland om man kan blicka tillbaka i sitt gamla liv eller vara en slags själ som kan se de andra och deras reaktioner när man är död.

Usch, vilka hemska tankar som for upp.
RIP Mattias
Alla änglar finns i himlen


Kommentarer
Anonym

<3

2012-03-27 @ 21:20:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0