Peace & Love 2012

Sena kvällar och för lite sömn har förekommit denna roliga vecka i Borlänge där mina favoritartiser har spelat för fulla muggar uppe på scenerna. Man ba njöt hela tiden även fast man fick massa blåmärken och skavsår inne i folkjublet. Ack så mycke folk som ska trängas och gorma sig. Men är det festival så är det. Kan även påpeka att jag kom till en konsert med strumpor och tofflor och gick därifrån barfota. Komiskt. Söta ordningsvakten fixade dock balla gummistövlar till mig som säkert egentligen kom från någon punkare.



Två överraskningar fick jag när jag kom hem: långklänning och ett brev där det stod att jag ska få åka till Valencia i höst som utbytesstudent! SÅ JÄKLA GLAD!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0