You better run, better run


Äntligen kommer mamsen,pappsen,johannsen och freddsan hem till mig och wilmsan. Åh vad jag har saknat dom! Och ändå har dom bara varit borta i två dagar.... Under den tiden dom har varit borta så har jag drömt så konstigt, att vårat hus ska brinna där jag själv också brinner upp (?) och att jag har varit på en ensam Thailandresa där jag har åkt en uberläskig rutschkana som innehåller mängder av saltvatten och hajar (?). Jaha, det var därför jag ville så gärna ha en solmadrass, puffar och en badring! Nej nu ska jag pussa dom fint, tänk om man kanske får något fint tillbaka, kanske en klädtrasa eller två?? 
Puss 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0