Ojoj här var det storm..

Nej nu skojjade ju lila jag. haha lila,rosa,viol kanske? nej attans vad trött jag är. Konstigt nog eftersom jag har bara chillerillat varenda dag hela helgen. tråkiga jag :( MEN! inte i veckan, för då var jag nämligen på lan med ett gäng i församlingsgården :D det var roligt. jag sov knappt. jag lärde mig skjuta. jag fick totalt 5 kills under de två dagarna. va söt jag är som har räknat dom också.
Jag kan också rekommendera en gullig film om man gillar gulliga filmer.."One day" heter denna och handlar om en kille och tjej som flyttar ihop på något vis och lever med varandra under en lång tid tillsammans medans dom träffar andra partners osv. De båda verkar lite avundsjuka på varandra redan från start och till slut så hittar dom varandra efter många OM och MEN. Jag gillar lyckliga slut :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0