Fashion isn´t to wear the newest clothes, it is to create something new from your heart.



Det finns även andra videoklipps med Rulle, där han säger:
" Hej alla barn, jag heter Rulle. Jag kan tala tyska: dassrulle!"
" Hej alla barn, jag heter Rulle. Jag är trött: mattrulle!"
HAHA hur underbar är han inte.

Jag har verkligen blivit insatt i debatten om förlängd pension som kommer vara till 75 år. Riktigt intressant må jag säga. Vem vet, mitt framtida yrke kanske blir politiker ändå..? Nu tillbaka till min skola! Idag hade vi spansktalande människor i Katedralskolan, ohoj så trevligt. När jag skulle ta en macka så hörde jag massa kackel och snack när de pratade spanska, man fick reda på mycket. Jätte roligt hihi :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0