Ohoj vilken helg, massvis med bravader!

Ni vet den känslan när man står där mitt på dansgolvet med hög musik som dunkar i takt med allt dansande. Det är underbart! Jag blir alltid så glad då.





I fredags så var vi ett gäng tjejer hemma hos Kristina för att fira den lilla tjejen som har blivit 17-åring! Därefter blev de lite fest på det i en lokal med massa andra som kom dit. Jävligt lyckad kväll skulle jag säga med andra ord.
Igår, lördag så åkte jag yttligare en gång till Sävja där det vankades fest, men den här gången med alva,emilia och josefine. Där var det också väldigt trevligt och hela kvällen blev värd, självklart så blev de ännu trevligare när man fick träffa på folk som man har träffat förut, och även Joel som man har känt sen barnsben! Blev verkligen för mycket av det goda, men dricka upp sista droppen skall man. Därefter blev det en kort sömn i fyra timmar sen opp igen för konfa!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0