But tell me where was my fault, In loving you with my whole heart

Godmorgon
Hoppas ni hade en fin Earth Hour igår, det hade jag. Även fast inga lampor släcktes under just den tidpunkten när det skulle vara mörkt. Däremot kommer jag ihåg att det blev lite mörkare senare och helt plötsligt så var jag på någon annan plats. Mystiskt.
Annars var det hur roligt som helst igår hos Leo, just för att jag skrattade så mycket. Och det är ju bra!
Däremot så blev det mindre roligt när det var en äckelgubbe som följde efter mig ifrån Icasolen inatt när jag fick gå hem själv i det mörka. Så jag ringde mamma för jag blev så rädd..:(




Vad säger man..det var mycke tungor igår (?)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0