Man får starkare ben i uppförsbacke

Hej, tjena, hallå, hejsan, hello, tja, yo, JA ni fattar!!
Dags att uppdatera lite vad som har hänt mig denna vecka. Mycket plugg, så inget snack om den saken....Men! Igår tog jag ett drogtest, för att se om jag hade något knark i mig..bad ass maybe? Nej men lite orolig är jag, går helst inte in på detaljer men tror fasiken jag blev drogad förut. IDI..Men det visar sig sa Sickan. Man kan även ta ett hårstråprov och se om man har tagit sen flera månader tillbaka. 
Just nu sitter jag här och är lite snuvig, det är inte så mysigt för det bara rinnnner..Ska dock ut ikväll och imorgon på roligheter, trevligt! Var lite tveksam när jag kom idag för jag hade inte ens planerat min helg, men har man urgulliga vänner så har man. Så tänk på de, var rädd om era vänner!! haha åh vill bli kamratstödjare.
 

Ahjuste, idag fyller ju Hitler 123 år. Sieg Heil!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0