jag vill ha sol,sol,sol och kort kjol



sammanfattningen av mitt lov:
SUPA
SUPA
SUPA
SUPA

nejdå nu ska vi ta det lilla lugna...

Lovet började med en bra start med fest, sen har det varit mys me mina goa vänner. Betett oss som vuxna och varit ute och käkat på fin resturang, firat och gått på bio me sockersöta alva, umgåtts med grabbarna där vi har spelat och kollat på film, lanat sims3, en heldag med Kristina och en liten del me hennes pojkvän Markus sen var vi ute i storvreta och träffa folk och sedan sov hon över här, begravning för mormor och nu på sista dagarna har jag blivit sjuk.. Mycke trevligt lov med trevliga människor. Nu är det dags för plugg och sedan är det bara att längta till nästa helg...;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0