hej hej monika hej på dig monika

Nämen tjaabalubakuba lala:D
Eftersom det är höstlov så måste man hitta på lite saker med sina kära vänner som jag har gjort ganska mycket nu dem senaste dagarna. Igår fyllde Alva 16 år (whoop whoop)! Firades med bion Paranomaly activity 3 och jag kan erkänna att jag sket på mig. Fem av fem toasters, helt klart :)
Sedan for vi till vattholma och träffade Sverker och Leo. Vi rökte vp och mös ba och sen me lite kladdkaka ba som Leo hade bakat. (Duktig pojke!!) Träffade även på hans urgulliga pudlar, Olle och Svambob. Dem såg ut som får :p. Kollade även på film och klockan blev så mycket så jag och alva for hem till henne och spela Sims 3. Där har vi gjort oss själva till horor i en bordell med en kille som är våran pimp. (Avslöjar inget namn!! Top Secret)
Tror jag har blivit besatt av Sims 3.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0