"Du är så söt! Älskar dig.."

Tog tag i nya tag efter skolan och började att städa mitt rum, herregud vad skönt det känns efteråt när allt i rummet har blivit renare! Däremot så var det ganska kul och städa..hittade bl.a 500 kronor från mormor och morfar.  Tänker på dig mormor.

Hittade även ett litet sött brev jag hade skrivit i årskurs 6, skulle jag gissa på..Stavningen var ju dock ingen höjdare men ändå förstod jag direkt vad brevet handlade om. Massa minnen ploppade upp i hjärnan på mig..hihi
Brevet löd iallafall såhär:

Bara till Dig!
Fatta du mina känslor för dig.
Det är så svårt för mig.
Kärlek gör ont när det inte går.
Jag får vänta fler år.
Tills du kommer till mig och jag får en tår.
Vänta bara, men inte för länge.
Visa dina känslor om du vill.
Så ser du en lycka i min själ.

Och sen ett rött hjärta med ett namn i. Under står det: "Du är fan bäst! Du är så söt! Älskar dig.."



När man tänker tillbaka på allting som har hänt, kan man inte göra något annat än att le..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0