Jag är nog rädd för förändringen, därför kan jag inte hantera mina känslor längre


Denna julafton var ganska förväntat vad den skulle bestå av, mycke gråt och många tårar.

Du som alltid brukar komma hit med säcken med full av dyra och roliga julklappar, du som brukar komma hit med alla dina nybakta kakor som vi sedan äter upp under julklappsutdelningen, du som alltid är på så sprudlande humör under hela dagen, du som brukar småtjafsa med morfar för att han är så lat medans vi andra skrattar åt det, du som alltid delar med dig av din kärlek till oss alla, du som inte var hos oss ikväll.

Herregud, jag visste inte att det var så här jäkla jobbigt när någon har lämnat en för all evighet. Jag älskar dig Mormor.



Ha en fortsatt trevlig jul!


Kommentarer
Kristina

<3

2011-12-24 @ 22:58:31
URL: http://spinnin.webblogg.se/
Anonym

sötnos

2011-12-25 @ 22:14:34
Anonym

sötnos

2011-12-25 @ 22:15:33
malin

<3

2011-12-28 @ 11:54:00
URL: http://malinslifee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0