hej hopp gummi snopp

Idag är jag sjukt trött, fast de är inte konstigt för igår kväll så drog jag till david och kikade lite på film där även emil och carro va. Filmen va riktigt kass , haha även fast det var en skräck/porr film? Sen drog jag och carro vidare hem till mitt loft och sov som två stockar! Trodde att det skulle va kallt, men som tur hade pappa höjt varmen på max och så hade ju vi massa filtar också. Vi hade iallafall jätte mys och riktigt roligt att träffa saknade caroline igen. vi måste verkligen träffas mer!
ah juste, grattis till axel och lisa som fyllde år igår! när är det dags för mig och börja räkna dagarna?


bild på mig och caroline från sommaren, puss på dig!


Kommentarer
sarah palmberg

haha mitt hus in da backrund tror jag :D?

2010-03-29 @ 17:54:12
URL: http://sarahpalmberg.blogg.se/
jessica

haha yes de e ju fan de :D

2010-03-29 @ 18:19:22
C A R O L I N E

HAHAHAHAA!

inte lite mupp jag ser ut då! nejmen usch!

saknar sommaren och dagen med dig.

bäst natt! loveuu

2010-04-04 @ 13:18:50
URL: http://aaugustibarn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0