26/3

Har kommit hem från stan ungefär nyss, eller nja snarar typ för två timmar sen;)
åkte dit me alva och sedan träffade vi milla,natta och emilia,och luffade runt riktigt mycke men har ändå riktigt kul me er tjejer!
sen lyckas ju jag alltid få me mig hem nånting så idag blev det en body från gina.
alva ska ju såklart härma mig! -.- dryga unge, haha nejdå ! du e perfekt som du e<3
alva och jag har även tänkt och klippa oss kort hår, som tanter har som axel sa hahah...
juste, har även fixat praoplats på bredbar och café uno, haha vi kommer fan inte förstå va dom säger till oss, tur att det fanns en svensk tjej där iallafall.
 


Kommentarer
julia eriksson

sv;



tror jag ska på påskvandringen, ska du ? :) <3

2010-03-27 @ 00:50:25
URL: http://jjuliaeriiksson.blogg.se/
jeessie

yees det ska jag nog heh:)<3

2010-03-27 @ 09:45:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0